Reklamacje

REKLAMACJE

Każdy Klient naszego Sklepu może zwrócić lub zareklamować zakupiony Produkt. Zwrot lub wymiana Towaru powinna się odbyć w ciągu 30 dni od dnia otrzymania Zamówienia.

Towar, który Klient zamierza zwrócić do Sklepu DzbanHerbaty.pl , nie powinien nosić oznak użytkowania.

Kolejnym krokiem  jest spisanie formularza odstąpienia od umowy, w którym zostanie zawarta informacja o Adresacie, wyszczególnienie zwracanych Produktów i ich nazw, dane kontaktowe osoby odstępującej od Umowy, adres korespondencyjny Konsumenta, Data odbioru Towaru oraz data i własnoręczny podpis Konsumenta.

Produkt, który Klient zamierza zwrócić lub wymienić, należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie. Prosimy o dołączenie do paczki faktury zakupu Produktu oraz formularza odstąpienia. Paczkę należy przesłać na adres: Bonteo Irena Kaczmarek, ul. Armii Krajowej 16/7, 64-100 Leszno.

 

Postaramy się jak najszybciej dokonać zwrotu pieniędzy za zakupiony Produkt, bądź wysłać właściwy Towar na podany przez Klienta adres korespondencyjny. Reklamacje i zwroty dokonywane są w ciągu kolejnych 3 dni roboczych.

 

DANE KONTAKTOWE DzbanHerbaty.pl

Biuro Obsługi Klienta

Tel. 666 828 561

Email: sklep@dzbanherbaty.pl

( od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 17:00)