Każdy Klient naszego Sklepu może zwrócić lub zareklamować zakupiony Produkt. Zwroty nie dotyczą herbat sprzedawanych na wagę. Zwrot lub wymiana Towaru powinna się odbyć w ciągu 30 dni od dnia otrzymania Zamówienia.

Towar, który Klient zamierza zwrócić do Sklepu DzbanHerbaty.pl , nie powinien nosić oznak użytkowania.

Kolejnym krokiem  jest spisanie formularza odstąpienia od umowy, w którym zostanie zawarta informacja o Adresacie, wyszczególnienie zwracanych Produktów i ich nazw, dane kontaktowe osoby odstępującej od Umowy, adres korespondencyjny Konsumenta, Data odbioru Towaru oraz data i własnoręczny podpis Konsumenta.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy, gdy:

  • zakup dotyczy produktu stworzonego specjalnie według Twoich wytycznych lub dostosowanego do Twoich indywidualnych wymagań;
  • zakupiony towar łatwo się psuje lub ma ograniczony czas trwałości;
  • nabywasz produkt w szczelnie zamkniętym opakowaniu, którego nie można zwrócić po jego otwarciu z powodów zdrowotnych lub higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po otrzymaniu;

Produkt, który Klient zamierza zwrócić lub wymienić, należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie. Prosimy o dołączenie do paczki faktury zakupu Produktu oraz formularza odstąpienia. Paczkę należy przesłać na adres:

Dzban Herbaty Joanna Michałowska
ul. Janowskiego 36
02-784 Warszawa

Postaramy się jak najszybciej dokonać zwrotu pieniędzy za zakupiony Produkt, bądź wysłać właściwy Towar na podany przez Klienta adres korespondencyjny. Reklamacje i zwroty dokonywane są w ciągu kolejnych 3 dni roboczych.

DANE KONTAKTOWE DzbanHerbaty.pl

Biuro Obsługi Klienta

Tel. 509 466 221

Email: sklep@dzbanherbaty.pl

( od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 17:00)